7

Kiitokset I'm Lackingille blogitunnustuksesta!
Tässä asianmukaisesti 7 asiaa:

1. Mä olen rakastanut tätä talvea yli kaiken! Korkeat lumikinokset ja paukkuvat pakkaset <3
2. Ensi viikonloppuna pääsen katsomaan Kerkkoa, jännittää.
3. Olen vähän niin kuin saanut jo työpaikan, mutten kuitenkaan..sekin jännittää.
4. Olen pelannut jo melkein kokonaan Fable III:n ja Fallout New Vegasin..mitähän sitä pelaisi seuraavaksi?
5. Haluaisin leipoa kauheasti, mutten viitsi, koska meitä on vaan 2 syöjää.
6. Maaliskuussa pääsee taas Lappiin, jollei työnteko sitä estä..jännittää miten käy.
7. Nyt aion lähteä kaupungille. Täytyy käydä nopeasti Kelassa ja sitten K-kaupassa tuhoamassa mun HURJA 5 euron alennuskuponkini.

Kommentit

apsi sanoi…
Onnea melkeentyöpaikasta, toivottavasti tärppää! :P Jos leivontakärpänen puree ja pelkää että leivokset pilaantuu kaappiin ni pyöräytä jotain mitä voi pakastaa :)
Daphnion sanoi…
Kiitos! Joo, pakastimen täyttö vois olla ihan hyvä idea. Ois ainakin leivonnaisia valmiina, jos yllätysvieraita pukkaa :)

Suositut tekstit