Blogitunnustus


 Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen

Lisää The Versatile Blogger Award -kuva postaukseesi

Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi

Nimeä 15 bloggaajaa ja kerro heille tunnustuksesta

Lepolandian Pasi nakkasi minua tunnustuksella. Kiitos siitä! :)
  1. Olen melkoisen hyvä soittamaan afrikkalaisia rumpuja. Djembe on lempparirumpuni.
  2. Ensiroolini näyttämöllä oli haudankaivaja. Olin tuolloin 4-vuotias. :)
  3. Juttelen kissoilleni. Millan kanssa on hyvä käydä keskusteluja, koska se aina vastaa. Olen siis hullu kissanainen?
  4. Olen käynyt ala-asteikäisenä niin sirkuskoulussa kuin tanhukerhossakin. Rakastin kumpaakin harrastusta kovin paljon.
  5. Opin vasta viime vuonna paistamaan kananmunaa, vaikka muutoin etevä keittiössä olenkin. En vain ollut tajunnut, että siinä touhussa tarvitaan rasvaa sen kanamunan lisäksi. :D
  6. Kirjahyllyssäni odottaa luetuksi tulemista Ilias ja Odysseia - ruotsinkielisenä!
  7. Inhoan maksaa, mutta rakastan maksamakkaraa ja Saarioisten maksalaatikkoa. Varmaankin siitä syystä, että ne eivät niin maistu maksalta. :D
Jääköön tämä nyt jakamatta eteenpäin. Kaikki seuraamani  ihanaiset bloggaajat ovat tainneet tämän jo saadakin. :)
Hullu kissanainen. :)

Kommentit

Pasi Lepola sanoi…
Hehheh, hauskoja paljastuksia eli kannatti haastaa... :)

Suositut tekstit