Haaveissa juhlat

Mä haluaisin pitää juhlat, pippalot, illanistujaiset.. jonkun tilaisuuden vaan, että kutsuisin ystäviä luokseni pitämään hauskaa. Koko melkein kolmena vuotena kun olen asunut Forssassa, en ole järjestänyt kertaakaan bileitä, mitä nyt kutsunut lähimpiä ystäviä iltaa viettämään yms. Sellaiset kunnon juhlat, joissa on enemmän kuin 3 vierasta on jäänyt pitämättä. Tänä kesänä aion vihdoin järjestää sellaiset. Ihan jo senkin takia, etten välttämättä asu tässä kämpässä kovin pitkään enää.

Onko mitään parempaa kuin hyvät pippalot. Saa pukeutua kivasti, tarjota vieraille hyvää syötävää ja juotavaa, nauttia ystävien seurasta, kuunnella musiikkia, pelailla, tanssia, parantaa maailmaa (ei hihhulitavalla siis), ottaa hämmentävääkin hämmentävämpiä valokuvia..lista jatkuu loputtomiin.

Ainoo miinuspuoli on se, että mun kämppä ei sovellu pippaloimiseen. Tää on huonon mallinen, johtuen siitä, että olen valinnut pienemmän puolen asunnosta omakseni. Vaikka voihan sitä porukka levittäytyä mun makkariin, olkkariin, keittiöön ja vaikka eteisaulaan ja saunaankin jos huvittaa. :) Kämppis täytyy joka tapauksessa suostutella lähtemään evakkoon siksi aikaa. Onneksi kämppiksenä on oma sisko.

Olisi niin paljon tallessa "bileruokareseptejäkin", joita voisi testailla. Voin jo haistaa vuohenjuustopiiraan ja Bruschettan tuoksun.

Täytyykin tosissaan ruveta pohtimaan asiaa..ja vieraslistaa. Suurin osa ihmisistä, joita kutsuisin asustaa Tampereen suunnalla, enkä voi majoittaa luokseni kuin max. 3 henkilöä.

Nooh, miettimismyssy päähän ja suunnittelemaan!

Kommentit

Suositut tekstit