Vähiin käy päivät.

Vielä viikko töitä jäljellä. Ja kesälomaa. :D
Aivan mahtava kesä on ollut, vaikka lomaa ei ole ollut, enkä ole päässyt toteuttamaan seikkailusuunnitelmiani M:n kanssa. Hiukan on kavereidenkin näkeminen jäänyt tauolle, mutta otetaan vahinko takaisin syksyllä! ;D

Saas nähdä onko hiljainen ilta tänään täällä töissä. Nuorisoa ei ainakaan käy kun on TLY samaan aikaan tossa vieressä, vaika ei niitä muutenkaan täällä näe, paitsi omia opiskelijoita viikolla.
Jos on rauhallista rupean suunnittelemaan harjoitteluraporttia; kuukausi palautukseen.
Viiden sivun pituus on ihan hyvä, muttase pitäisi tehdö opinnäytetyöpohjaan, enkä ole ikinä käyttänyt sitä. :/ Onneksi siihen löytyy pohjat koulutusohjelman sivuilta..toivottavasti ne ovat selkeät.
Raportin lisäksi illan suunnitelmissa on itse tekemäni makaronilaatikon nauttimista ja netissä surffailua :D ja tietenkin oluen myyntiä ja asiakkaiden kanssa tarinointia.

Mukavaa työiltaa minulle!

Kommentit

Terhi sanoi…
Oho onneks olkoon työpaikasta, on varmaan mielenkiintonen paikka :)

Kyl mä oon perjantaina täällä eikä oo näillä näkymin mitään suunnitelmia et ilmottele vaan mihin aikaan sulle sopii niin tuun keskustaan :) Vois kysästä Saaraakin mukaan.
Terhi sanoi…
Hei vieläkö oot tulossa perjantaina? Tuli mieleen et pitäskö pyytää Katja mukaan, ne asuu kans tampereella nykyään. En kyl tiiä yhtään miten sillä on koulua mut ois siistiä nähä porukalla :) Saara oli ainakin eilen kipeenä Viialassa.
Terhi sanoi…
Saitkohan mun viestiä tänään.. No kuitenkin, mulle kävis parhaiten kolmen maissa ja ehdotin et mentäs Shakaaliin (Aleksanterinkadulla).

Suositut tekstit